Review: IDW Mineral Veil

Photobucket

Voor ik van Lien van In de Watten de Mineral Veil mocht testen, had ik eigenlijk nog nooit zoiets gebruikt.
De bedoeling ervan is om je makeup te setten zodat het langer goed blijft zitten.
Als je makeup er tijdens de dag gemakkelijk af glijdt, is dit zeker iets voor jou.
Daarnaast gaat het ook het glimmen van je gezicht tegen.

Photobucket

Voor mij zijn er 2 grote pluspunten aan deze mineral veil.
Ten eerste kan m’n huid er goed tegen, ik heb er geen enkele reactie op.
De laatste tijd lijkt het wel alsof ik op meer en meer producten slecht reageer, maar dit doet me helemaal geen kwaad.
Geweldig dus!
Ten tweede is het poeder gekleurd.
Dat vind ik erg handig, want het brengt wat extra warmte op je gezicht en het geeft een mooier eindresultaat dan een wit poeder (finishing powder van MAC bijvoorbeeld).

Photobucket

Photobucket

Het poeder zit in een handig potje.
Aan de bovenkant zitten er een paar gaatjes zodat je het poeder er gemakkelijk kan uitschudden.
Geen gesmos dus 😉
Met een potje kom je wel vrij lang toe, want er zit genoeg in en zoveel heb je niet nodig per keer.
Ik vind dit product zeker een aanrader, vooral voor diegenen met een eerder gevoelige huid.

6 reacties

Opgeslagen onder Review

6 Reacties op “Review: IDW Mineral Veil

  1. yeahh wat cool dat jullie deze ook fijn vinden! Zat echt met smart uit te kijken naar de reviews over deze veil. Kan ik er mee verder gaan opdat die ook binnenkort in de winkel kan 😉

    Thanx Laura*S*

    @Sarina, hij was nog in testfase, maar deze komt zeker binnen niet al te lange tijd in de winkel.

  2. Oh ships, nu is mijn comment als zijnde van Laura gepost… ik stond kennelijk nog als jou ingelogged meis… kan je die weghalen?

  3. vivaglamx3

    yeahh wat cool dat jullie deze ook fijn vinden! Zat echt met smart uit te kijken naar de reviews over deze veil. Kan ik er mee verder gaan opdat die ook binnenkort in de winkel kan 😉

    Thanx Laura*S*

    @Sarina, hij was nog in testfase, maar deze komt zeker binnen niet al te lange tijd in de winkel.

  4. Sarina

    kan het zijn dat je die niet kan kopen? ik zie hem in ieder geval nergens staan op de site (maar het kan natuurlijk zijn dat ik erover kijk).

  5. ik vind hem ook heel goed! geeft me ook een mooi tintje! 🙂 hoe gaan de herexamens? ik duim voor je! 🙂