Haul

Jullie hebben vast gemerkt dat er de voorbije dagen geen updates waren.
Ik had gisteren mijn eerste herexamen en dus waren de voorbije dagen gevuld met leren.
Mijn examens duren tot 27 augustus, dus tot dan kunnen er af en toe dagen zijn zonder een nieuw artikel.
Sorry daarvoor, maar hopelijk begrijpen jullie het.
Daarna maak ik het weer goed door veel nieuwe posts, een nieuwe layout en de winactie die ik een tijdje terug beloofde.
Lots to come!

Vandaag wil ik jullie mijn haul van deze week laten zien.
Tijdens het leren is een beetje extra verwenning nooit overbodig 😉
In de Zara heb ik een zwart vestje en een sjaal gekocht.
Het is het typische Zara vestje met de knopjes aan de mouwen.
Ze hebben ze ook met een V-hals of met een rolkraag, in veel verschillende kleuren.
Ik heb er ook nog een paar met een rolkraag liggen van vorig jaar en ik vind het heel gemakkelijke truitjes.
Ze vervormen of krimpen niet in de was, wat ik met sommige andere kledingstukken soms wel heb.

Photobucket
Zwart vestje

Photobucket
Sjaal

Ik wou al heel lang eens naar de Delhaize om te kijken voor een Hawaiian Tropic Body Butter.
Het was eventjes zoeken, maar ik heb ze dan toch nog gevonden.
Eigenlijk wilde ik graag de roze pot maar er stond er nog maar een, en ik denk dat er al veel vingertjes in gezeten hadden.
Dus dan maar de groene (Lime Coolada) gekocht, die trouwens ook heel lekker ruikt.
En op weg naar de kassa passeerde ik het rekje met de lippenbalsems, and guess what?!
CARMEX!
Blij blij blij, I love Carmex! Ik had er in Amerika eentje gekocht en ik dacht dat je ze hier alleen in Urban Outfitters kon kopen, helemaal in Antwerpen.
Gelukkig zijn ze hier dus ook te koop.

Photobucket
Carmex en Hawaiian Tropic Body Butter

Eigenlijk was ik niet van plan om iets van de Love That Look collectie van MAC te kopen, maar nadat ik Steffi haar haul zag, kon ik niet weerstaan en heb ik toch 3 dingetjes gekocht.
In Brugge is er geen MAC winkel, dus de zus van mijn vriend was zo lief om het voor mij te gaan halen, thank you!
Ik heb een pearlglide eye liner in Fly by Blu gekocht en oogschaduw in Grand Entrance en Style Snob.
Heel mooie naturelle kleurtjes, perfect voor overdag.
Ik moet alles wel nog uitproberen, dus een review en swatches volgen later.

Photobucket

Photobucket

En dat waren mijn aankoopjes van deze week.
Als ik veel moet leren, heb ik altijd de neiging om meer te gaan kopen, als compensatie.
Slecht voor de portefeuille maar goed voor het humeur 🙂
Is dat bij jullie ook zo?

Photobucket
Alle producten samen

Ohja, ik liep ook even de Pro Duo binnen, een cosmetica winkel recht tegenover mijn school.
Ik keek even tussen de nagellakjes en wat zag ik plots staan? China Glaze!!
Ik was eventjes verward, want dat China Glaze verkocht wordt in Brugge, leek me eerst nogal onwaarschijnlijk.
Maar het gaat er hier precies op vooruit, eerst Carmex en Hawaiian Tropic, dan dit..
Het gaat de goede richting uit 🙂
Ik heb er niet meteen eentje gekocht, want er was niet zo’n groot aanbod, dus ik wacht nog even af in de hoop op meer kleurtjes.
Deze waren nogal flashy en voor de winter heb ik dat liever niet.

28 reacties

Opgeslagen onder Haul

28 Reacties op “Haul

  1. Lore

    Jaaaaaa, china glaze in Brugge =D Is dat ver buiten het centrum of niet? Anders ga ik de volgende keer zeker wat lakjes daar scoren. =D

    • vivaglamx3

      Toch wel een eindje hoor, in sint-michiels, rechtover het gebouw van de KHBO.
      Toen ik er was, hadden ze maar 5 verschillende kleurtjes, dus hopelijk komen er snel meer bij 🙂

      • Lore

        Toch eens uitzoeken waar dat is. :’) Mijn shopvriendin is helemaal gek op nagellak dus die zal het zeker willen zien. :’)

  2. Cherise25

    Echt hele leuke dingetjes gekocht!

  3. Astrid

    Toffe haul!! Hih en ik heb dat ook aaaaltijd in de examens dat ik mezelf wil belonen! Maarja als het je blij maakt, waarom niet 😀 met een beter humeur kan je toch beter studeren he!
    Nog heel veel succes, ik duim! x

  4. hihi, van die mac spullekes ga je geen spijt krijgen :p! hihi, leuk dat ik de vibes over gegeven heb.
    mijn vriendin gaat bij pro duo altijd haar haarspullen kopen aangezien ze kapster is 😀 moet ik de volgende keer als ik mee ga toch mijn ogen maar is extra open trekken!

  5. Leuke dingetjes heb je gekocht!!

  6. freya

    Hier bij ons in de buurt hebben ze ook een pro duo, maar is het dan zo dat ze die chian glaze lakjes overal hebben?
    Als dat zo is weet je waar me te vinden :d!

    Dada Xx

    • vivaglamx3

      Ik weet niet of ze al lang in het assortiment zitten of niet.
      Normaal kom ik niet zo vaak in een Pro Duo en ik botste er nu heel toevallig op.
      Maar ik denk dat als ze het in de ene hebben het in andere Pro Duo’s toch ook wel moet verkocht worden (of binnenkort).
      Best gewoon even langs gaan of bellen om het te vragen, dan weet je het meteen 😉 Xx

  7. kim

    Inderdaad, de Carmex kan je in de Di kopen. 🙂
    In welke delhaize heb je de Hawaiian Tropic gekocht? Die in Brugge of op St.-Michiels? Enne, kan je me ook eens zeggen in welke rayon ongeveer want ik heb me al suf gezocht!!!
    Die China Glaze heb ik ook al gezien in Pro Duo, maar vond ook niet de kleur die ik wilde…in Sluis hebben ze die trouwens ook!

    • vivaglamx3

      Sorry voor de late reactie, maar ik heb de body butter in de Delhaize op Sint-Michiels gekocht.
      Ze zijn daar nu aan het verbouwen, dus ze staan een beetje vreemd.
      Ze staan dicht bij de groenten, aan de achterkant (korte kant) van zo’n rek (links in de winkel dus)
      Moeilijk uit te leggen, hopelijk snap je het een beetje haha, anders gewoon even vragen.
      hopelijk hebben ze de roze ondertussen al aangevuld 😉

  8. lovetomakeup

    Veel succes met het leren! En wat heb je leuke spullen gekocht! De oogschaduws zijn erg fijn eh?

  9. prettybudget

    haha sounds familiar 😛

  10. Succes!

    Ik had dat ook tijdens de examens 🙂 Van die ‘ EN NU MOET IK WAT NIEUWS HEBBEN!’ aanvallen. 😀 Sindsdien heb ik mezelf dan ook op beautydieet gezet.

    En China Glaze? Amaai!

    Da’s wel tof voor jou

  11. zo leuke dingetjes 🙂

  12. leuke aankoopjes! succes nog met de herexamens!

  13. Ooooh ik ben echt verslaafd aan mijn Lime Coolada! En Pro Duo is hier in Gent ook ergens, daar moet ik maar eens naar op zoek gaan! Morgen ook herexamen tot 17u, nadien ga ik mezelf ook eens belonen in de winkelstraat :-D.

  14. E

    Leuke spulletjes! En wow! Ik hooouuu van die vloer! Volgens mij heb jij zo’n mooie kamer he 🙂

    • vivaglamx3

      Dank je, haha, wel de vloer is mooier dan rest, ik heb eigenlijk nog nooit echt de tijd genomen om het hier mooi in te richten 😛

  15. Ghazaleh

    haha ur welcome!
    Zelf heb ik niets gekocht in de mac winkel, kon mezelf nog beheersen, ik bleef maar denken,
    ” over een paar weken zit je in de us, over een paar weken zit je in de us, daar is goedkoper, daar is goedkoper, .. ” aah

  16. Carmex kan je ook gewoon in de DI kopen voor 1 euro :p
    x