Review: Essence Crystal Eyeliner

Photobucket

Ik heb ze al een tijdje liggen, de Essence crystal eyeliners.
Ik heb ze gekocht in 4 verschillende kleuren namelijk Get Ready! (zwart), Dazzling Denim (lichtblauw), Dazzling Silver (zilver) en Angel’s Eyes (goud).
Deze liquid eyeliners bevatten veel glitter en zijn erg leuk voor het uitgaan.
Ze geven je ogen iets extra en ’s avonds mag het ook wel iets opvallender.
Overdag zou ik deze eyeliners zelf niet gebruiken, dan wordt het al snel too much.

Photobucket
Van links naar rechts: Get Ready!, Dazzling Denim, Dazzling Silver en Angel’s Eyes

Hoe ik ze het liefst gebruik?
Eerst trek ik op m’n bovenste ooglid een lijntje met ofwel een gel liner of een oogpotlood.
Als dat opgedroogd is, ga ik er met de crystal eyeliner overheen voor dat leuke glitter effect.
Dat gaat heel gemakkelijk aangezien het kwastje super fijn is (zie foto).
Je kan er dus heel precies mee tewerk gaan.
Het blijft echt de hele avond zitten, een goede kwaliteit dus.

Photobucket

Of deze eyeliners nog in het assortiment van Essence zitten weet ik niet, ik dacht van wel.
Binnenkort ga ik nog eens een kijkje nemen, want de Dazzling Silver is bijna op.
En misschien hebben ze ondertussen al wel nieuwe kleurtjes.
Houden jullie van wat extra glitter of houd je het liever subtiel?

8 reacties

Opgeslagen onder Review

8 Reacties op “Review: Essence Crystal Eyeliner

  1. oh ik heb die zilveren ook, vind ik ook erg leuk, maar is zo’n een beetje een vergeten product van me geworden, moet ik toch maar eens terug opvissen :p!

  2. O wel leuk. Ik had ook zo’n glittereyeliner van Essence (blauwe) en ik droeg hem ook over eyeliner heen voor een avondje uit of zo. Misschien ga ik er wel weer eens eentje kopen.

  3. Ik heb ook de zilvere, en een bruine (die eens LE was…) en ben er net als jij supertevreden over! En voor die prijs!
    Inderdaad, voor overdag kan het al snel wat too much zijn…
    Ohja, die van het merk 2True in Kruidvat zijn ook super hoor!

  4. op zich wel leuk voor een feestje ofzo als een beetje extra umphff 🙂

  5. oh, lijkt me inderdaad leuk om eens te gebruiken als je weggaat^^

  6. Ik vond dat vroeger leuk, maar nu echt niet meer, sinds ik eens van die glitters in mijn oog had gekregen en dan hard moest tranen en m’n hele make-up om zeep was. Maar als je dikkere wimpers hebt vallen die glitters gewoon weg en niet in je oog 🙂

    • vivaglamx3

      Ow haha pijnlijk, kan ik geloven dat je die nu liever niet meer gebruikt 😛
      Ik heb er nog geen problemen mee gehad, misschien met het geluk van volle wimpers.
      En de glitters plakken bij mij ook erg.