NARS Herfst Collectie 2009

Photobucket

Zelf ben ik eerder een zomer liefhebber, maar op het vlak van makeup hou ik van de herfst.
Tijd voor nieuwe collecties en prachtige kleuren.
Ik ben dan ook al wat aan het rondsnuffelen naar wat de nieuwe herfst collecties ons zoal te bieden hebben.

NARS viert z’n 15 jarig bestaan en de nieuwe herfst collectie ziet er alvast veelbelovend uit.
Wat mij als eerste opviel aan deze collectie is dat het merendeel van de makeup vrij shimmery is, gelukkig niet overdreven.
Vooral de oogschaduw paletjes spreken mij erg aan, mooie herfstkleuren die perfect bij elkaar passen.
Mekong Single Eyeshadow, Silk Road en Indian Summer Duo Eyeshadow zouden in mijn stash niet misstaan.

Photobucket
Silk Road Duo Eyeshadow

Photobucket
Indian Summer Duo Eyeshadow

Photobucket
Brumes Duo Eyeshadow

Photobucket
Mekong Single Eyeshadow

Photobucket
Fast Ride Lipstick

Photobucket
Tokaido Express

Wat is jullie eerste gedacht van deze collectie?
Enthousiast of niet meteen verkocht?

9 reacties

Opgeslagen onder Beauty

9 Reacties op “NARS Herfst Collectie 2009

  1. Emma

    wauw! mooie kleuren!

  2. Emma

    wauw! mooie kleuren

  3. Nars heeft echt zo’n mooie make up! Spijtig dat het niet in België te koop is… Alhoewel, mijn portemonnee zou dat niet zo leuk vinden 😉

  4. Ohhhh erg mooie kleuren van deze collectie!!

  5. twinxxx

    Die oogschaduwpaletjes! ❤

  6. E

    Wauw zo’n mooie en speciale kleuren! Helemaal mijn stijl! Maar kan je NARS eigenlijk in België ergens vinden?